Wonen Werken Recreëren Nieuws Projecten Vacatures Contact

Roxanne van Kempen, verkoopmanager Gebroeders Blokland

Focus op zowel het digitale voortraject als het persoonlijke klantcontact.

Hoe goed je je digitale verkooptraject ook inricht, niets kan het persoonlijke verkoopgesprek vervangen. Roxanne van Kempen, verkoopmanager Gebroeders Blokland: “Wij voeren heel bewust een hybride strategie, met focus op zowel het digitale voortraject als persoonlijk klantcontact. Mensen willen echt contact met echte mensen. Voelen en ervaren hoe hun nieuwe huis eruit komt te zien. Daarom presenteren wij in het inspiratiecentrum ook de echte producten en materialen in een prettige sfeer die de
kwaliteitsbeleving op alle fronten ondersteunt.

De oriënterende en verkoopgesprekken met de makelaar vinden plaats in het Inspiratiecentrum in het pand van Gebroeders Blokland in Hardinxveld-Giessendam. “Onze klantadviseurs ontvangen kopers persoonlijk in de Huiskamer, aan een gezellige leestafel waar je op je gemak al je vragen kunt stellen en wensen kunt bespreken. In het Inspiratiecentrum kan je verschillende opties zelf bekijken en aanraken. Via een doordachte route doorlopen klanten alle onderdelen en opties waarvoor ze kunnen kiezen in hun nieuwe woning.”

In het Inspiratiecentrum is van ieder project de detaillering concreet gemaakt: van de echte gevelsteen, tot de design
radiatoren, binnendeuren, en drempels. Met de tekening van de woning ernaast ontstaat zo een compleet beeld van de woning en de kwaliteit. Daarnaast worden in de ruimte extra afbouwopties van het betreffende project gepresenteerd, plus aanvullende opties als zonnepanelen en domotica. Roxanne: “Daarnaast worden kopers ook echt ontvangen als gasten, die komen kennismaken. Hoe goed je je ook online kunt oriënteren, je wilt toch weten met wat voor mensen je te maken hebt. Elkaar een hand geven.

Enkele beelden van het Inspiratiecentrum

Wonen 33
Inzicht in de klantreis

In een wereld waarin je alles binnen 24 uur thuisbezorgd kunt krijgen, heb je als ontwikkelaar best een lastige boodschap, volgens Roxanne van Kempen, verkoopmanager bij Gebroeders Blokland. “Je praat soms wel over 2 jaar doorlooptijd voordat je echt in je nieuwe woning kunt wonen. Dat heb je niet in de hand, maar we kunnen wel zorgen dat we dit proces benaderen vanuit de positie van de klant. Goed informeren en de klant erin betrekken: kijk zo doen wij het met elkaar. Door inzicht kun je begrip creëren, en leef je er samen met de klant meer naar toe.”

Kopers moeten zo snel mogelijk weten waar ze aan toe zijn

We zijn als consumenten eigenlijk gewoon verwend door bedrijven die vanuit ander soort productieprocessen veel sneller kunnen leveren. Roxanne: “We zijn niet meer gewend ergens op te moeten wachten. Alle bedrijven leveren steeds sneller , dat is de nieuwe standaard voor de consument. Als bedrijf kun je blijven roepen dat het in de bouw nu eenmaal zo werkt, maar dan hebben we twee jaar lang een relatie met een klant die niet tevreden is. Mensen moeten allerlei keuzes maken voor hun woning als er nog geen paal in de grond is geslagen. Dat moet je uitleggen als mensen nooit eerder nieuwbouw hebben gekocht.”

Wij zijn trots op onze projecten:

Hieronder enkele beelden van Forte, Hardinxveld-Giessendam

DOCK187, Middelharnis

DOCK187 is een toonaangevend project in Middelharnis, aan de rand van de polder met een nieuw recreatiepark in het verlengde ervan. De woningen vormen samen een bijzondere compositie maar ze zijn elk voor zich ook uniek: in de verspringingen in de gevel, de hoogteverschillen, de subtiele kleurdetaillering in de steen... Ook in de donkere houten bergingen en de indeling werd zo veel mogelijk variatie aangebracht. De derde fase van dit project is nu in verkoop

Privacyverklaring  |  Disclaimer  |  concept en realisatie: buro111